reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Mézeš

Miroslav Mézeš

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, pre niekoho obyčajný, pre niekoho výnimočný. Zoznam autorových rubrík:  Z kútika pocitovNezaradenéSúkromnéOkom šošovky

reklama

Súkromné

Deti dôchodku.

Miroslav Mézeš

Deti dôchodku.

Telefón, oslovenie, pozvanie. Začiatok jednej nevinnej akcie, organizovanej pre manželský pár. Súčasťou pozvánka na obed ako vďaka za dlhoročné užívanie pevnej linky. No nechoď tam. Veď je to zadarmo. Hviezdičky v očiach a priam detská radosť  z výhry povšimnutia.

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 1
Raj

Miroslav Mézeš

Raj

Nedalo mi nepodeliť sa s tým čo som videl tento víkend. Bol som v Slovenskom Raji už ani neviem koľký krát, no napriek tomu ma stále dokáže dostať... Myslím, že to komentár ani nepotrebuje.

  • 27. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 1
Frantík

Miroslav Mézeš

Frantík

Oranžová knižka ležiaca na kolegynkinom stole dlho neostala bez povšimnutia. Knižka pre deti s titulom 101 otázok a odpovedí o dejinách (technike), resp. taký to má nejaký titul, je už rozoberaná mojimi kolegyňami v práci. Keďže mám aj ja deti, teda aspoň tie krstné, nedá mi nezapočúvať sa do rozoberania tohto titulu.

  • 17. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 572x
  • 0
KENYA

Miroslav Mézeš

KENYA

Niekedy má človek také štasťie, že sa dostane na miesta o ktorých len sníval, či o nich vedel len z televíznej obrazovky. Mne sa podarilo nedávno už po druhý krát navštíviť Afriku. Tento krát to bola KENYA. A tak na začiatok pár fotografií, neskôr popíšem detailnejšie nejaké zážitky.

  • 11. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 712x
  • 9
Naučená odpoveď

Miroslav Mézeš

Naučená odpoveď

Auuuu, ozvala sa tupá bolesť mojej šestky v pravo dole, ktorá mi nedávno zomrela. S pocitom bolesti ale dúfajúc, že cez deň ma to už konečne po troch dňoch od návštevy mojej zubnej  lekárky prestane bolieť, a že sa budem môcť opäť sústrediť na veci okolo bytu a kopec iných vecí, vybral som sa na byt. Omyl bol však pravdou.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 885x
  • 0
reklama
Ja v úlohe bitkára

Miroslav Mézeš

Ja v úlohe bitkára

Konečne piatok, konečne vytúžený víkend oddychu, zábavy, ale hlavne stretnutia sa so starými priateľmi. Nakoľko už máme každý svoje povinnosti, poniektorí manželské, iní pracovné, už sa toľko nestretávame ako kedysi. A tak, ako to už býva, využili sme príležitosť osláviť narodeniny jedného z nás, zbalili sme sa a vypadli z mesta.

  • 16. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 814x
  • 0
Ako som sa neoženil

Miroslav Mézeš

Ako som sa neoženil

Je hlboká noc. Všetci spia. Aj ja spím, no vo mne sa odohráva nezvyčajné divadlo.

  • 2. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 428x
  • 2
Oprášenie starých spomienok.

Miroslav Mézeš

Oprášenie starých spomienok.

Je desať hodín večer. Rozmýšľam, čo s načatým večerom. Rozhodol som sa, že si po dlhej dobe opäť niečo pekné prečítam. A tak som sa vybral do izby pre knihu, ktorá by prišla vhod mojej večernej melanchólii. Ani neviem ako, ale nepozeral som do knižnice s množstvom zarovnaných vydaní od rôznych autorov, ale kľačiac vyťahuvujem spod postele zaprášenú krabicu.

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 0
September, čierny mesiac

Miroslav Mézeš

September, čierny mesiac

September. V každom vyvolá niečo iné. V mojom prípade však slovo september mení moje vlasy na šediny. September je neskutočný mesiac.

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 2
Hold obyčajne neobyčajným ľuďom

Miroslav Mézeš

Hold obyčajne neobyčajným ľuďom

Obyčajne  neobyčajný? Priateľ. Slovo tak tajomné... opradené miliónom najrôznejšich definícií.

  • 18. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 0
reklama
Rozprávka o rozprávke a jej konci.

Miroslav Mézeš

Rozprávka o rozprávke a jej konci.

.... a rozprávky skutočne nebol koniec. Princezná a princ si šťastne nažívali, pekné dni sa striedali s menej peknými, ako keď sa deň strieda s nocou.

  • 16. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 473x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu