reklama

Raj

Nedalo mi nepodeliť sa s tým čo som videl tento víkend. Bol som v Slovenskom Raji už ani neviem koľký krát, no napriek tomu ma stále dokáže dostať... Myslím, že to komentár ani nepotrebuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

a

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

nedotknuteľná

Obrázok blogu

ako z rozprávky:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

pohľad na Slovenský Raj a lúku, z ktorej sa v noci ozývalo ručanie jeleňa

Obrázok blogu

Kto ešte v Slovenskom Raji nikdy nebol, tak nech sa tam určite niekedy vyberie. Je to tam nádherné. Ak si to však chcete úplne vychutnať, doporučujem návštevu hneď na začiatku sezóny resp na jej konci. V sezóne je tam kopec turistov.

Miroslav Mézeš

Miroslav Mézeš

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, pre niekoho obyčajný, pre niekoho výnimočný. Zoznam autorových rubrík:  Z kútika pocitovNezaradenéSúkromnéOkom šošovky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu