reklama

V melanchólii

Ovzduším vznášajúci sa duch leta a jesene, jednohlasne ovplyvňujú moje vnútorné pocity týchto dní. Upadol som do mojej tradičnej melanchólie, opäť sa vznášam na oblakoch mojich myšlienok ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Neutrálna tvár, pohľad vnímajúci končiace letné a začínajúce jesenné divadlo, priam dokonale namixovaná energická vôňa ducha leta s tajuplnou vôňou jesene, afrodiziakum, ktoré sa len tak nedá niekde zohnať. Čas čerstvých rán, orosenej trávy, zarosených okien, z posledných síl predierajúcich sa slnečných lúčov chladným ránom a oparom nad mestom. Divadlo prírody, naplňujúce ducha človeka tou zvláštnou melanchóliou. Úsmev s bolesťou, šťastie s nešťastím sa stali nerozlučnými priateľmi. Výsledkom je niečo neutrálne, sekunda úsmevu strieda sekundu zármutku, strachu. Vynárajúce sa spomienky na láskavé, energetické pohľady z leta. Očakávané pohľady jesene. Toto divadlo je so mnou ráno, je mojim spoločníkom pri rannom budíčku, cestou do práce. Vnímam ho spoza okna kancelárie či pri večernej prechádzke. Všade vôkol sa odohráva toto tajomné divadlo. A ja si želám, nech ešte nekončí....

Miroslav Mézeš

Miroslav Mézeš

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, pre niekoho obyčajný, pre niekoho výnimočný. Zoznam autorových rubrík:  Z kútika pocitovNezaradenéSúkromnéOkom šošovky

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu