reklama

Medzi mlynskými kameňmi.

Zobúdzam sa so snom, ako nakupujem dobroty ktoré si spravím na obed... sen, nereálne, veď dnes idem na obed k rodičom a isto mi niečo ako zvyčajne nabalia. Tak som na ten sen rýchlo zabudol zbalil sa vyrazil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Už som na ceste, keď zvoní telefón, ... mama ... vracia sa domov. V Košiciach sa koná MMM ( maratón), a keďže ani sám autobusár nevie ako sa dostane na stanicu, tak idem po ňu.
Cestou ju počúvam, snažím sa, no myšlienkami som niekde inde... hovorí niečo ale ja viem že to tak nie je, nesúhlasím, no nehovorím nič... bolo by to zbytočné. A sme doma.. Vybalím veci, otec akurát dovyprážal rezne, no opäť je v tej svojej nálade, neodpovedá na otázky... nervozita by sa tu dala krájať, medzi mojimi rodičmi.... neprešlo ani tridsať sekúnd a už je to tu... To, kvôli čomu som vlastne utiekol z domu. Vzdal som to, nedokázal som to už počúvať, ako sa navzájom podpichujú, obviňujú... a sú „na nervy". Obliekol som sa rýchlosťou blesku, poďakoval, skôr ironicky ako úprimne, a pálim to preč. Ešte v diaľke bolo počuť prehováranie mamy... prosíkanie nech sa neurážam... a nech sa najem. Ja na to fakt už nemám síl, zakaždým keď prídem nepočujem medzi nimi nič iné... Sprevádza ma myšlienka, že už tak skoro neprídem. Proste odchádzam a je mi z toho nanič. Precitnem sa pri regály v tescu, ako vyberám dobroty na obed, čo si navarím, a sen z rána sa stáva skutočnosťou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť telefonát... mama... Ospravedlnenie s odôvodnením, on je taký.... nemal som chuť to počuť, Tak som sa to snažil čim skôr ukončiť. Podarilo sa to po necelých dvoch minútach.

Po pol hodine zvoní mobil opäť, tento krát je to otec. Najskôr som nechcel počuť ani jeho, no nakoniec vo mne precitlo zľutovanie: „Prosím?" ozval som sa. Padlo prvé slovo... hneď som vedel o čo tu ide... počúvam, obvinenia... sebaľútosť, všetko to čo pred pol hodinou, len z opačnej strany. Ona je taká...

A pravda je niekde uprostred, medzi otcom a mamou. Keby som mal čarovný prútik a priblížil oboch k tomu stredu a ja aby som nemusel byť niekde medzi nimi, ako medzi mlynskými kameňmi...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No ten prútik nemám, a tak, aspoň viem, aký vzťah nikdy nechcem mať.

Miroslav Mézeš

Miroslav Mézeš

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, pre niekoho obyčajný, pre niekoho výnimočný. Zoznam autorových rubrík:  Z kútika pocitovNezaradenéSúkromnéOkom šošovky

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu